poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Coś i nic

Nie było mnie z wami aż tydzień 😱 Czy coś się u mnie ciekawego działo? Tydzień minął tak jak zawsze, czyli szkoła, dom, szkoła, dom... Jednak w sobotę spędziłam na weselu lecz o tym będę chciała napisać osobny post, gdzie pokaże wam jak wyglądałam i jak miło spędziłam czas 💖 Jak na razie u mnie przygotowania do maturki. Każdemu się wydaje, że jeśli matura to trzeba siedzieć cały czas w książkach i wkuwać bo nie wiesz na co trafisz. To prawda, nie wiem na jaki temat trafię, ale jeśli uczę się przez sześć/siedem lat to wiem,że mi się uda. Pewnie niektórzy zastanawiają się dlaczego sześć/siedem lat? Matura to nie tylko egzamin z liceum/technikum ale również (niestety) wiadomości z gimnazjum 😷 No cóż ja jednak staram się uczyć się tak aby także znaleźć czas wolny. Czytanie blogów innych, oglądanie filmów. Za oknem mamy wiosnę w pełni, jednak ja również muszę mieć ją w domu. Staram się, aby było kolorowo 💜 Moje uzależnienie to kwiaty, kocham różę 🌹 Wiem, że symbolem wiosny są tulipany, czy żonkile jednak pozostanę przy moim zamiłowaniu 💛 Na świecie mamy aż 200 gatunków róż. Ostatnio również dowiedziałam się, że owoce i płaty stosowane się do potraf jako przyprawy, głównie w południowo-wschodniej Europie i w kuchni arabskiej. Byłam bardzo zaskoczona, ponieważ nigdy nie sądziłam, że te cudne kwiaty mają również takie zastosowanie. A wy również czujecie już wiosnę?
                            







Pozdrawiam D.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz