poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Mój pierwszy raz...

Hej 😊 Witam was bardzo serdecznie 😘 Może troszkę o mnie, jaka jestem, czym się zajmuję, dlaczego tu się znalazłam?
Jaka jestem? Ciężko jest opisywać samą siebie, ale w maleńkim skrócie postaram się to przelać na papier, a właściwie na ekran komputera 😄 Jestem dość wygadaną osobą, potrafię walczyć o swoje bo każdy ma do tego prawo i według mnie nie powinniśmy się poddawać tylko walczyć do upadłego. Mam strasznie bujną wyobraźnie, w moim przypadku to akurat dobrze, ale to za chwilkę dowiecie się dlaczego 😃 Jestem osobą, której przeważnie ludzie mają dosyć, tylko najwytrwalsi zostają 😂 Przeważnie wszędzie jest mnie pełno, zawsze muszę dodać coś od siebie, coś zrobić, coś powiedzieć. Nie wiem jak was ale mnie takie coś wkurza u ludzi, a niestety ja taka jestem 😏 Przywykłam 😚
Czym się zajmuję? Jestem uczennicą trzeciej klasy liceum, co oznacza, że dokładnie za miesiąc MATURA 😱 😱 😱 Spokojnie, teraz powtarzanko, następnie kilka dni stresu, a potem najdłuższe w życiu wakacje 😍 Co później, po maturze? Swoją przyszłość chcę wiązać z moimi zainteresowaniami, a dokładniej ze sztuką. Uwielbiam rysować, wtedy zamykam się w swoim świecie i nic do mnie nie dociera, tylko ja, kartka i ołówek 💖 Moje marzenie to bycie architektem, to piękne uczucie wiedzieć, że za trzy miesiące będzie się pewnym, że można spełniać swoje pragnienie od najmłodszych lat 😍
Dlaczego się tu znalazłam? Mam na to jedną odpowiedź. Uwierzenie w siebie. Mi troszkę tego brakuje, dlatego stwierdziłam, że może pisanie do was, znalezienie wspólnego tematu, pomaganie wam, pomoże mi w tym. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy. Jeśli uwierzycie w siebie, będzie wam łatwiej w życiu, będziecie się z niego cieszyć, nawet w najdrobniejszych momentach. Mam nadzieje, że mi się to uda.

                                 Pozdrawiam D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz