wtorek, 5 kwietnia 2016

Krótkie poznanie

Chciałabym, abyście mnie troszkę poznali ☺️ W poprzednim poście już wam powiedziałam o moim największym uzależnieniu czyli rysunku. Teraz wam zdradę moje hobby, może to być dla was wielki szok bo kto teraz w tych czasach ma takie zainteresowanie. Już mowie o co chodzi ☺️ Należę do grupy rekonstrukcyjnej, zajmujemy się odtwarzaniem Żołnierzy Wyklętych. W grupie do której należę jestem sanitariuszka. Chyba nie muszę wam opisywać jakie są moje zadania bo raczej każdy wie czym zajmowały się sanitariuszki. Dlaczego postanowiłam dołączyć? Interesuje się historią II Wojny Światowej od najmłodszych lat. Oglądam filmy, seriale, pewnie pamiętacie jak leciał w telewizji serial "Czas honoru", uwielbiałam 😍❤️ Teraz pozostały rekonstrukcje, są to najczęściej jedno, dwu dniowe wyjazdy, na których odgrywamy rożne sceny i w ten sposób możemy przestawić widzą mały urywek naszej historii ☺️ A wy też macie jakieś zaskakujące zainteresowania? Piszcie 😘
Pokaże wam na paru zdjęciach jak dokładnie wyglądam 😄




Pozdrawiam D.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz